Moje zwykłe a jednak niezwykłe macierzyństwo

piątek, 18 grudnia 2015

„Liebster Blog Award 2015” - III nominacja i IV nominacja.

"Liebster Blog Award 2015” - III nominacja i IV nominacja.
Dzięki ogromne za to, że moja praca została doceniona super to uczucie, aczkolwiek nie cierpię pisać o sobie! jest tyle innych, ciekawszych tematów:)


III Nominacja pochodzi od Patrycji z bloga dwudrzwiowaszafa. Dzięki wielkie:)
Pytania Patrycji:
1. Co zaskoczyło Cię w blogowaniu?
...że dla niektórych blogerek niestety nie liczy się komentarz, Twój blog, ciekawe tematy, tylko kto ten komentarz daje. Jeśli jesteś małą blogerką Twój komentarz nie będzie zauważony! W ogóle nie będziesz zauważona!
2. Czego nauczyłaś się od innych blogerów?
hm, chyba tego, że o bloga trzeba dbać.
3. Co najbardziej przyciąga Cię do innych blogów?
Tematyka, czasami zdjęcia.
4. Co daje Ci emocjonalnego powera do blogowania?
Oczywiście, że Wasza reakcja na tekst jest ważna ale ja lubię to robić i prawdę mówiąc nie potrzebuję powera.
5. Czy jest coś czego nauczyło Cię Twoje dziecko a czego nie nauczyłabyś się od dorosłej osoby?
Cierpliwość i tolerancja! Zawłaszcza z tolerancją dorośli często mają problem.
6. Jakie cechy charakteru, o których nie miałaś pojęcia przed porodem wzbudziło w Tobie Twoje dziecko?
Empatia
7. Jak walczysz z kryzysem macierzyństwa, kiedy mówisz sobie MAM DOŚĆ
Jadę na zakupy (spożywcze tez odprężają)
8. Co najbardziej w Twoim dziecku wzbudza w Tobie uśmiech
Absolutnie wszystko i to razy 3
9. Gdybyś miała wybrać dla siebie supermoc, byłaby to...
Uszczęśliwianie innych
10. Jaka jest Twoja słabość?
Dużo mówię, za dużo!
11. O czym według Ciebie powinna pamiętać każda matka?
O mówieniu dziecku: kocham Cię!

IV nominacja pochodzi od Mama sama w domu

Pytania do mnie:
1. Jak wyglądają Twoje poranki?
Dynamicznie!
2. Kawa czy herbata?
Kawa ale tylko jedna i to rano
3. Masz godzinę tylko dla siebie- jak ją spędzasz?
Pewnie robiąc rzeczy, których nie mogę robić przy dzieciach (...i nie... to nie jest seks ... chociaż?:))
4. Twoja ulubiona książka?
Wszystkie, które czytałam są moimi ulubionymi, nie jestem w stanie zmusić się do czytania książki, która na początku mnie nudzi. Po trzech stronach wymiękam. Ostatnia: Jojo Moyes "Razem będzie lepiej", czeka w kolejce Sebastian Barry "Po stronie Kanaanu". 
5. Co Ci pomaga w pisaniu?
Życie
6. Co daje Ci blogowanie?
Przyjemność
7. Wakacje Twojego życia- gdzie je spędziłaś? Z kim? Co się wydarzyło?
I tu będę nudna. Każde wakacje z moja rodzinką
8. Najważniejsze momenty Twojego życia?
Poznanie mojego męża i urodzenie moich dzieci
9. Piszesz dla siebie, czy dla innych?
Dla siebie do szuflady, dla innych na bloga
10. Co Ci przeszkadza podczas pisania?
To, że muszę w tym samym czasie robić 5 innych rzeczy. 
11. Za co siebie lubisz?
Bez wątpienia cenię siebie za szczerość i szacunek względem innych ludzi.

W skrócie:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Odpowiadasz na zadane pytania, nominujesz 11 blogów ( poza tym który Ciebie nominował ) zadajesz im 11 pytań (ułożonych przez siebie), informujesz ich o tym.

Teraz tak. Nie będę nominować, nie będę wymyślać pytań, jest okres przedświąteczny więc i tak nikt na nie, nie odpowie z powodu braku czasu. Przedstawię natomiast blogi, które według mnie zasługują na uwagę. Te, które ostatnio podczytuję z przyjemnością. 

Oczywiście Patrycjo bardzo lubię Twojego bloga! Mama Sama w domu Ty wiesz , że Twojego bloga również często odwiedzam, bo lubię:)









Podrugiejstroniebrzucha

Planeta MamaMa

Skrytka Magdaleny

Matka Puchatka

4 razy M

Zawód Kobieta

Jaga A

Kiedy mama nie śpi.

Chichotkitrzpiotki

Joanna eR

Maamaa-baalbinkaa

Loba loca

Pietruszka Zochacz i Jachol

Zapiskimamy

Przystanekmama

I więcej...

Właśnie zdałam sobie sprawę, że jest tego jeszcze więcej:) Jeśli nie wymieniałam Twojego bloga to przepraszam. Ale jeśli na blogu pojawia się mój komentarz to znaczy, że ciekawie piszesz i z pewnością tam wrócę. Chyba, że potraktujesz mnie z buta!

No. To na tyle. Pozdrawiam czule! Zapraszam również na fb (jestem na etapie zdobywania czytelników:))




20 komentarzy :

  1. Dziękuję za wymienienie mojego bloga <3 Cieszę się, że lubisz czasem do mnie wpaść! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Chyba każda mama blogujących pisze robiąc jednocześnie pięć innych rzeczy. :D Ale to podobno, według badań, chroni nas przed demencją za kilkadziesiąt lat. :D

    Bardzo dziękuję za wymienienie! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty mówisz! Poważnie? Zacznę robić 10 rzeczy jednocześnie:) Jak wrócę do pracy i będę miała 8 godz albo i więcej do dyspozycji tylko na pracę, powiem: ... ale nudy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie... Dzięki za nominację, ale nie mam pojęcia kiedy ja się w tych nominacji wygrzebię :D
    A tak na poważnie, to chętnie przejrzę kilka blogów z Twojej listy nominowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka sprytna przedświąteczna nominacja, że nie trzeba odpowiadać na pytania:):)

      Usuń
  5. A do szuflady co chowasz?

    Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. ;);)

    Proszę bardzo. Mi również miło, że mogę Cię odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi :))
    Właśnie, właśnie! Podbijam pytanie Matki Puchatki- co tam chowasz po szufladach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za to wyróżnienie :) podoba mi się Twoja odpowiedź dotycząca tego, o czym powinna pamiętać każda matka... I chciałabym Cię też zaprosić do "Grudniowego wyznania" realizowanego na blogu Matki Puchatki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj do mojego ostatniego wpisu. Muszę też się Tobie do czegoś przyznać. Początkowo nie wymieniłam Cię tam, gdyż byłam święcie przekonana, że zostałaś już zaproszona. Ale już swój błąd naprawilam :) Zrozumiem jeśli nie zeszchcesz wziąć udziału.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chętnie jeśli tylko czas pozwoli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, to miłe wiedzieć , że jestem podczytywana z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha!Jutro dostaniesz ode mnie zaproszenie do "Grudniowego wyznania" ;):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też relaksują zakupy spożywcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło znaleźć się na Twojej liście, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie, dzięki dzięki za przyszły i ewentualny komentarz :-)