Moje zwykłe a jednak niezwykłe macierzyństwo

środa, 1 lipca 2015

"Nie zostawiaj dziecka w samochodzie"


Mamy początek lata. Zapewne będzie kilka upalnych dni. Warto pamiętać o tym aby nie zostawiać dziecka w samochodzie (nawet na 5 minut).

Tyle się o tym mówi a cały czas zdarzają się bezmyślne jednostki. Cholera ja nawet psa nie zostawiłabym w nagrzanym samochodzie. Po 10 minutach w solarium zaczynam się dusić.
Oglądałam ten film kilka razy w zeszłym roku. Sporo osób go widziało a jednak zdarzają się takie sytuacje.
Po prostu pamiętajmy. 





4 komentarze :

  1. Zdarzały i zdarzać będą. Niektórzy ludzie nie potrafią myśleć racjonalnie. Stąd te wszystkie tragedie ze śmiercią dziecka w aucie...

    P.S. Twój blog ma fp na Facebooku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego też uważam, że trzeba promować takie filmy nagłaśniać i przypominać.
    Co do P.S - nie posiadam fp na Facebooku :-) I myślę że jestem jedyna. Chciałam nawet napisać posta : Czy mój blog ma szansę istnieć bez fp na fb :-) Zobaczymy jak się życie blogowe potoczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę pojąć głupoty ludzi, którzy zostawiają dzieci w aucie...co roku się trąbi i co roku kolejne ofiary bezmózgich rodziców są...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo niektórzy nie zasługują na miano rodziców. Odkąd mam dzieci, myślę w znacznym procencie przez ich pryzmat: ...żeby nie było za ciepło, za zimno, żeby nie wiało, żeby nie było zbyt hałaśliwie itd... Ot różnica!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie, dzięki dzięki za przyszły i ewentualny komentarz :-)