Moje zwykłe a jednak niezwykłe macierzyństwo

wtorek, 14 maja 2019

Dwie godziny dla rodziny - biorę udział!

http://2godzinydlarodziny.pl/

"Akcja Dwie Godziny dla Rodziny jest kampanią społeczną na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie „obok siebie”."



Czytam na oficjalnej stronie organizatora akcji Fundacji Humanites. Zamieszczam link do strony, gdzie jest więcej szczegółów na ten temat: 2godzinydlarodziny.pl

Dlaczego o tym piszę?

Dlatego, że jestem absolutną fanką przedsięwzięcia. Z tego co przeczytałam na stronie wynika, że jest to 8 edycja akcji Dwie Godziny dla Rodziny.

Ja natomiast mam okazję brać udział w kampanii jako pracownik po raz pierwszy :)

Firma w której pracuję, jest uczestnikiem akcji. W dniu dzisiejszym otrzymałam maila z informacją, że jako pracownik mogę skorzystać z możliwości wcześniejszego wyjścia z pracy 15 maja.

Dla mnie super!

I rzeczywiście z relacji moich koleżanek i kolegów z pracy wynika, że każdy z nich ten czas zamierza przeznaczyć dla rodziny.

Ja spędzę ten czas z moimi dziećmi, pójdziemy na lody i może do kina. Będę mogła wcześniej odebrać dzieciaki ze szkoły i przedszkola. Nic im nie powiem, będzie to niespodzianka (już widzę ich reakcję, radosny okrzyk  Maaammma i te uśmiechnięte oczy):)

15 maja – Międzynarodowy Dzień Rodzin

Cytuję ze strony organizatora akcji Fundacji Humanites:

... W wymiarze globalnym Akcja Dwie Godziny dla Rodziny przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie profilaktyczne jeśli chodzi o nasze zdrowie mentalne i emocjonalne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”. Badania przeprowadzane na wszystkich kontynentach świata pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.

Dwie Godziny dla Rodziny – zbliżamy ludzi ...

W całości zgadzam się z powyższym i dodam tylko, że uwielbiam moją firmę za to, że jest uczestnikiem tej akcji!

Ps. Grafikę zapożyczyłam ze strony organizatora, mam nadzieję że się nie obrazi :)

1 komentarz :

  1. swietna akcja! Popieram całkowicie :)

    PS dopiero zauważyłam, że wróciłaś, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie, dzięki dzięki za przyszły i ewentualny komentarz :-)