Moje zwykłe a jednak niezwykłe macierzyństwo

niedziela, 18 lutego 2018

„8 wierszyków dla małych smyków” — trzy urocze księżeczki dla dzieci.

Mam przed sobą trzy książeczki dla dzieci

Niewielkie zaś treściwe i kolorowe. Wierszyki dla dzieci autorstwa Pana Zenona Sielskiego. Ilustracje zabawne i niezwykle charakterystyczne dla Pana Dariusza Wanata. 

Seria zatytułowana jest „8 wierszyków dla małych smyków”.

Głodne smoki



8 wierszyków a w nich: o Kurze co podróżowała autobusem obok Kaktusa, o Antosiu co bał się podróży w wagonie, o Bezdomnym Dymku co miał moc czarodziejską, o Smokach, Kogucie i innych bohaterach.




 „Uczta czarownic

A tutaj o Biedronce co zgubiła swoje kropki, o głodnych czarownicach, o bajkowych Zegarach co wciąż gadały i Grubasie Baryłce — słoniu co chodził do przedszkola, o grzecznym Azorku, o Wrzaskunach, przeczytamy również o tym, jak Groch z Kapustą się dobrali i w bigosie parą przyjaciół się stali.






 
 „Pociąg z warzywami


A tu o Boćku i Żabce, pociągu pełnym warzyw i owoców, o Justysi co gdzieś zgubiła misia, o Kocie co się przejadł, o Kukułce co buty miała za ciasne, o Pasikoniku muzyku, niesfornej Sroczce i Ciuciubabce.





Wierszyki czyta się lekko. Idealny sposób na spędzenie z dziećmi chwili przed snem. Jest to również dobra propozycja dla dzieci szkolnych i uczących się czytać, do samodzielnych ćwiczeń. Litery są wyraźne i duże.

Format książeczek jest taki, jak lubię najbardziej. Mały, mieszczący się do torby, idealny do zabrania do przychodni, marketu, samochodu, autobusu, czy pociągu. Wszędzie tam, gdzie  musimy czymś przyciągnąć uwagę dzieci.

Książki są bardzo  kolorowe z zabawną treścią i wyjątkowymi ilustracjami. Lekkie, mieszczą się w małych łapkach, papier błyszczący. Ja je otrzymałam, ale gdybym je zobaczyła na półce w księgarni, zdecydowanie  zainteresowałyby mnie. Zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana.

Zachęcam do zakupu. Książeczki możecie zamawiać tu. Pozdrawiam autora — Pana Zenona Sielskiego. Z przyjemnością podjęłam się opisania tych pozycji, z prostego powodu: urzekły mnie.

Zapraszam również na stronę Autora wierszyków, a tam ciekawe informacje o Nim samym.



2 komentarze :

  1. Uwielbiam tego typu ilustracje, zawsze mnie rozczulają a wierszyki moja córka uwielbia czytać :)

    PS wróciłaś ?? Mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie, dzięki dzięki za przyszły i ewentualny komentarz :-)